umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre sonra kendiliğinden geçmektedir. Herhangi bir işlem yapmadığım halde geliyordu bu uyarı bana ve elini kolunu bağlayan cinsten bir şey yapamıyorsun.
Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engel yemişsiniz
Sence yukarıya yazdım senin mantıgına uyuyormu hocam ben andoıde sorun yok apple da var diyorum engel yıyınce androıd ios ayrıyormu