Bir süre sonra kendiliğinden geçmektedir. Herhangi bir işlem yapmadığım halde geliyordu bu uyarı bana ve elini kolunu bağlayan cinsten bir şey yapamıyorsun.
Sence yukarıya yazdım senin mantıgına uyuyormu hocam ben andoıde sorun yok apple da var diyorum engel yıyınce androıd ios ayrıyormu