qnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla senin ile onun arasında hiiç bişi olmaz boşuna umutlanma. O elemandan ayrılsa başka birini bulacak.
Doğru diyorsunuz hocam o yüzden konuşmayı, görüşmeyi tamamen kestim, o kadar haklısınız ki.