Lise zamanında her ikisinide denedim. Özel liselerin de kalitelisi var cürügü var. O yüzden kaliteli bir yere gönderebilirsem gönderirim yoksa, adı özel diye hiç göndermem. Cünkü egitim adına düzgün birşey olmuyor, sınav zamanı cocuk gecsin diye fazladan puan veriliyor gibi gibi şeyler oluyor. Ama devlet okulunda bunlar çok az kendi çabasiyla çalisip gecebilirse geçer yoksa sınıfta kalır. O yüzden mesela özel okulda kalmak diye birşey olmuyor. Diger birsey ise özel okulların bazılarında para gücü diye bisi oluyor, parasıyla hava atanlar vs vs ama devlet okulunda bu tip durumlar yok. En azindan benim oldugum özel lisede bu durum coktu ve acayip sacma bir şey geliyodu. O yüzden düsündügumde devlet okulu daha mantıklı taraf benim icin