Lise son öğrencisi olarak şunu söyleyebilirim. Özel okullardan çıkan öğrenciler bir tık sorumsuz olabiliyorlar çünkü notları şişirebiliyorlar. Hem ortamı tanıması hem derslere daha odaklı olabilmesi için kesinlikle devlet okuluna göndermek bir öğrenciyi en mantıklısı. Devlet bünyesinde olduğu için öğretmenler sorunlu olmuyor şu zamana kadar bir iki tane hariç öğretim hayatımda hiç kötü öğretmenle karşılaşmadım.

Üniversite'de puan yetiyorsa devlete gitmek bana mantıklı geliyor şu an. Her ne kadar okuma isteği olmayan biri olsam bile üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve baktığım üniversiteler hep devlet oluyor özele veya vakıfa hiç bakmıyorum.