Merhaba arkadaşlar,

Çocuk sahibi üyelerimize soruyorum; çocuklarınızı özel okula mı yoksa devlet okuluna mı gönderiyorsunuz, kaç yıldır, kaç tanesini ve neden?

Teşekkürler.