Hocam bende yatırımımı geçen hafta tamamladım özellikle güvendiğim geleceğini parlak gördüğüm peojeler aldım solana avax eth mana. Ytd. Ben babamla birlikte ortak bir yatırım yaptım yaklaşık 35K usd.

klişie olacak ama kenarda ihtiyacın olmayacak meblağ ile yatırım yapmanı ve TL ile bu iş olmaz USD ile spot yatırım olmasını tercih ederim. Benim çok uzun vadeli planlarım var fakat Kar cebe yakışır tatmin edici yerlerde kar almak faydalıdır. Piyasa çok volatil düşüşlerde heyecan yapmamalıyız

not: türk borsalarından uzak durunuz