AlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verenler oldu
Biz de emir kuluyuz, thomas ve kutayın gönderdiği formu dolduranlar için 6 şubattan sonra tekrar kontrol edilecektir vesaire dediler.
Emir nerden geliyorsa bir sorsunlar şu etkinliğin ödüllerini o zaman Kimse yetkili değil çok garip