beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten gördükleriniz indirim değildi. tüm pazar yerlerine satış yaptım. çeşitli dönemlerde ürünleri indirime sokuyorsunuz normal fiyatı 20 lira siz 40 dan satışa koymuşsunuz kampanyaya katılıyorsunuz 30 lira yazıyorsunuz
evet ortada bi indirim var ama lütfen dikkat biindirim kime bindiriyorsa sistem artık.

arada gerçek indirimler çok nadir.

ha bu da çözüm değil önceki ay ilan da 100 lira yazarım aynı ilanı 70 den açarım sonraki ay 100 lira olan ilanı 50 den indirim var derim yani bunlar çözüm değil serbest piyasa böyledir.
Olmadığını biliyorum en azından indirim altında zamdan kurtuluruz belki