looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllar önce çokça şey alıp sattım. gayet de güzel alışveriş oluyor. Ancak kargo masrafı get farkı yüzünden kazanç azalıyor.
Güvenlikle ilgili hiç sorun yaşamadım.
Eskiden yapılan her alışveriş için yorum alınıyordu herkes de yorumları görebiliyordu. uzunca zamandır artık onlar da görünmüyor. halbuki güven için çok önemli.
Eskiden d0landırıcılar bu kadar rahat değildi... Bir pc var beğendim fiyat emsallerine göre fiyat çok iyi satıcı güven vermedi. GG koy alacam dedim satmaya meyilli olmadı. İlk defa sahibinden ürün alacam adam farklı ilde satıcı güven vermeyince *********** çıkar ise param güvende ücreti için ödediğim para boşa gidecek... Ürünü almaktan da vazgeçtim...