Yıllar önce çokça şey alıp sattım. gayet de güzel alışveriş oluyor. Ancak kargo masrafı get farkı yüzünden kazanç azalıyor.
Güvenlikle ilgili hiç sorun yaşamadım.
Eskiden yapılan her alışveriş için yorum alınıyordu herkes de yorumları görebiliyordu. uzunca zamandır artık onlar da görünmüyor. halbuki güven için çok önemli.