hocam ben ikinci el bakarken kdvnin üstünde indirim yapanlara bakıyorum. bazı arkadaşları görüyorum forumda sıfırından %5 indirmiş yazıyor. fatura kesmiyor bişe yapmıyor dolayısıyla satış yapamıyor. kdv ve yıpranma payı bence %25 düşün öyle sahibindene koyun. birde hocam fiyatına sadece hepsiburada da bakmayın. 19300e satan var. 15 bin isterseniz bence mantıklı olur. pazarlık ile 13bine satarsınız diye düşünüyorum.