@EmreKRMN; merhaba. Tam tanımadığın kişiler için üzülme. Bende de şöyle bir olmuştu. Bir kişi benimle ilgilenmişti. Davranışlarından falan anlamıştım. Ben onunla ilgilenmedim. Kendisiyle ilgilenmememin intikamı mıdır bilmem ama düğününü bana da haber etti. Daha sonra tekrar ilgisini bellli etti falan. Hayatında biri olduğu hslde brnimle ilgilenenle işim olmazdı. O yüzden boşver. İleride iyi biriyle evliliğin olur, 'iyi ki onunla olmamış' dersin. İnşALLAH. 🙂