Bence kızın yaşı senden bayagı ufak cevre meselesi falan yapmış. genelde genç kesim yırtık insanalrda hoşlanıyor. ama sonradan anlayacakdır. nimetten oldugunu. sende yoluna bak kardeşim takma kızmı yok kardeşime.