Geçmiş olsun hocam, bu zor zamanlarda işsizlikte çok zor ama anladığım kadarıyla güzel bir mesleğiniz var. Emeğinizin karşılığını ve değerini bilen birilerinin yanında daha mutlu olursunuz inşallah. Önceliğiniz işi bırakmamak olsun ama mutsuz olduğunuz ve gönülsüz çalıştığınız bir yerde de devam etmek aşırı strese ve dolayısı ile bir çok hastalığa yol açar. Hayırlısı olsun..