Hocam tabiki de sana öyle bi şey yaptıramazlar yaptırmaya çalışırsa ver mahkemeye ciddiyim bak nasıl fazlasıyla alıyorsun hakkını.
Ayrıca biraz sabret bu müdür orda daha fazla çalışamaz gibi geliyor bana elbet birine toslar kovulur işinden demekki bunlardan her yerde var.

10 sene önce ben de bi tekstilin kumaş deposunda işe girdim oranın şefi vardı külüstür bi bilgisayarın başında oturuyordu sürekli. Bir gün excelde bişey girilecekmiş bilgisayara oturdum daha mouse ile exceli açmamla bilgisayarın donması bir oldu adam bana " ya kalk şurdan bi şey bilmiyosun sen de " dedi suratını ekşitip. Daha sonra bunu postalamışlar emekli olur olmaz normalde iyi elemanları tutuyolar emekli olunca

Her iş yerinde böyle şerff*sizler var maalesef