bir sıra çok memnundun hakkında hayırlısı olsun
@neto; hocam benim bildiğim 150 dpi bu durak afişlerinde filan kullanıyorlar 300 dpi kartvizit düğün kartı vb durumlarda kullanıyorlar tabi senin suçun yok oradaki grafiker bilir sen dosya açılmıyor açmışsın o kadar
dip not : her zaman derim insanın kendi işi gibisi yok simit sat kendi işini yap
el işi her zaman derim sabah gidersin akşamı göremezsin akşam yaparsın sabahı göremezsin el işinde böyle malesef