Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hemşeriymişiz siz dinleyin bizi entegradan vazgeçmeyin biz hemen hemen her şeyi denedik ama entegra hariç diğer programlar yetersiz kaldı.
Arkadaş doğru söylüyor, ideasoft kullanıyoruz denemediğimiz entegrasyon programı kalmadı en verimli ve sağlıklısı Entegra ama ana makine için çok yüksek özelliklere sahip olmanız lazım kastığını duydum