Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla konuya göre yorum yaptım ama deneyimdi varsa başka
yapımcısı benim kadar ilgilenmiyor anlaşılan

ben temadan memnunum. basit ve sade. birden fazla sitede de kullanabiliyorsun. daha ne isterim. fazla paraya vermeye gerek de yok. bu nedenle önereyim dedim.

bu arada yapımcınını sitesindeki ücretsiz tema da fena değil...