Hicip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webden r10 a giriş yaptığımda sürekli Google doğrulama istiyor giriyorum kodu, doğrulama onaylandı diyor tekrar kod istiyor siteye göndermiyor.
browser önbelleğini temizleyip tekrar dener misiniz?