lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi davranması komik olmuş Sen bu şekilde devam et hocam hiçbir şekilde iletişime geçme. Karnı ağrıyosa sevgilisini arayabilir değil mi ? ama seni arıyor. Senden ilgi bekliyor, beklediği şeyi verme bence.

Niye böylesin falan diye sordugunda da yoğunum işim var falan uydur bişeyler hocam
Keko sevgilisinden ilgi göremiyor yavrucak bizden alacak, veresiye yok