Tercihe bağlı, bir zararı yok. Ben seviyorum. URL'i uzun tutuyor diye zararlı demek şehir efsanesi olur.

Burada tek önemli olan; www'li kullanılacaksa www'siz girişleri, www'siz kullanılacaksa da www'li girişleri tam yönlendirmek. İki türlü indexi önleyip duplicate index almasının önüne geçmek. Aynı şey http linkler için de geçerli SSL'e tam yönlendirmelerde.