Ne yazık ki bu cihazla artık baskı yapılıyorda yapmıyor.

her telefonun kalıbı yok veya ısıya dayanıklı kılıf bulamıyorsunuz bu makina ile bardak genelikle oluyor. Telefon baskısı için uv yazıcı olması gerekiyor ne yazık ki. Makina çok pahalı olduğundan matbaacılarla anlaşıp sipariş başına iş yaptırmanız dağa sağlıklı