Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
otomatik reklamlara ihtiyacım yok ama. halihazordaki reklam yerleşimimden memnunum. sadece bunu kullanamıyormuyuz otomatik reklam mutlaka gerekiyoemu
Gerekiyor. Diğer türlü kendiniz özel olarak oluşturursanız yüksek ihtimal politika ihlali olarak algılayabilirler. Adsense bu ne yapacağı belli olmaz.