Hasarına göre değişmekle beraber "piyasa" arabaları ağır hasarlı alınabilir. Ağır hasarlı araca biniyorum. Sol çamurluk değişik, kaput boyalı. Airbag açmamış. Sigortadan alalı 3 yıl oldu ben kendim yaptırdım. Geçtiğimiz hafta amortisörleri değiştirdim ve koruma salıncağını değiştirdim 1500₺ masraf çıkardı. Onun dışında periyodik bakımları haricinde herhangi bir masraf ya da sıkıntı çıkarmadı.
Attığınız suzuki alınmaz çünkü parça bulma konusunda sıkıntı yaşayabilirsin yüksek işçilik masrafları çıkabilir. Egea, linea, clio, polo, golf, leon vs. bunlar eğer airbag açmadıysa, motorda üfleme-yağ yakma gibi problemler yoksa alınabilir. Mutlaka almadan en detaylı expertize götürmenizde fayda var tabii ki. Bir de mümkünse kendi motor ustanıza baktırın içiniz rahat eder.
Abi 4x4 jip türünde araba bakıyorum bulunduğum yer hep engebeli yerler dağ taş gezecem abi öyle bir araba bakıyorum