Anadolu'da biz taş yemiyoruz. Ekmek burada da 3 tl yağ burada da 130 tl. 4500 tl çok büyük bir meblağ gibi gezmeye tozmaya ayırmışsınız. Bugün en kötü pantolon 250 tl zaten. Erciyes'e kayak yapmaya çıkın bi sucuk ekmek 50 tl her şeyi geçtim. İnsanlar gezmeden tozmadan vazgeçeli çok uzun zaman oluyor. Artık haftasonu ailenle piknik yapmak bile lüks oldu.