Bu şekilde hesaplanmaz, kimsede aile düzenini sıfırdan borçsuz olarak kuracak bir durum yok... Olanlara zaten anadan babadan dededen nineden kalmış. Sıfırdan başladığınızı varsayın, borç harç düğün yaptınız yaşamaya başladınız.. Böyle hesaplayın.
Doğru bir bakış açısı. "Borçsuz başlansa iyi para" mı diyorsunuz?