" Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, "

erkek adam emanetsiz dolaşmaz da madem, erkek adamın sevgilisi kendisinin tanımadığı bi erkekle kafelerde niye baş başa görüşüyormuş? bu buluşmaya sonradan nasıl dahil oluyormuş?

erkek adamın sevgilisi karşısına aldığı adama " bi arkadaşım gelcek sorun olur mu " nasıl diyebiliyormuş?

baya kolpa hikaye gibi duruyor.