" Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, "
erkek adam emanetsiz dolaşmaz da madem, erkek adamın sevgilisi kendisinin tanımadığı bi erkekle kafelerde niye baş başa görüşüyormuş? bu buluşmaya sonradan nasıl dahil oluyormuş?
erkek adamın sevgilisi karşısına aldığı adama " bi arkadaşım gelcek sorun olur mu " nasıl diyebiliyormuş?
baya kolpa hikaye gibi duruyor.