unitetheseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LS hem optimize edip hem kendi CDN’sine atıyor sanırım hem de .webp gösteriyor, bu işin içşnden çıkamam gibi.
Yine de sunucu da medya dosyaları kalıyor hocam, sadece yayını cdn üzerinden yapıyor, sizin yapmanız gereken hem medya dosyalarını kendi sunucunuzda barındırmamanız.