bana sorarsan hem sevdiğin olması hem de bir arkadaşın olması nedeniyle tepkini koymak senin görevin. onu o adamdan korumalısın. herkesin içinde böyle bi rezillik olduysa daha çok korumalısın. sabırlı olmanızı takdir ettim.
Neye göre korumalı hocam ?
Kızın kendisine saygısı olsa o hareketleri yutar mı ?