constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki egoist değilmiş öyle olsa keko biri ile beraber olmazdı. Direkten dönmüşsünüz. Hayatınızı tek bir kişi endekslemeyin evli olsanız bile. Gidene güle güle diyeceksiniz.
Sadece bir hevesti, kursağımızda kaldı hocam sözü yeterli bence
O 50 kuruş tırrekle mutluluklar diledim, dilerim de. Yakın zamanda başına bir iş gelirse de arayacağı kişi onu engellemiş olduğundan ulaşamayacak.