Karşınızdaki insan %90 çocuk beyinli ve özgüvensiz bir insan.
En iyisi kenara itip yoluna bakmak. Yarın ona yaranmak için seni tacizci olarak gösterir başın belaya girer. Dayak yersin demiyorum gebertirsin elinde kalır.
kadınların karaktersiz olanları çok kötü oluyor.
Haklısınız hocam o yüzden uzaklaşıyorum artık