les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad Premium tema kullan çok fark olur. Bu şekilde amatör bir web sitesini andırıyor maalesef. E-ticarette görünüm çok önemli.
Hocam bir arkadaştan buradan almıştı. Tema ve özel temaydı. Baktım gerçekten siteye zarar veriyor. O yüzden kendim herşeyi sildim wocommerce kurdum. Verdiğim 400 tl boşa gitti. Alırsam zatwn wocommerce premium tema alırım. Onun içinde biraz zaman ve bütçeye ihtiyaç var. İlk yapılacak listemde premium tema geliyor. İnşallah satışlar başlasın daha sonra alacağım.

Ayrıca sitemin dokusuna ve ürün grubuna yakışan bir premium tema öneriniz var mıdır? bu başlıkta kalsn ilerleyen zamanda bana bir öneri olur