nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tema premium değil o yüzden yazı fontu değişmiyor. Fakat sağ alanı düzenleyip ve üst bardaki duyuruyu da kaldırıyorum. Onu kaldırıp başka yerde duyuru yapacağım. Ama genel anlamda iyi görünüyor demi sadece eksikleri söylemekle kaçmayın hocam ☺️ artıları da söyleyin ki iyice siteye asılayım. ☺️
Üstad Premium tema kullan çok fark olur. Bu şekilde amatör bir web sitesini andırıyor maalesef. E-ticarette görünüm çok önemli.