mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uf ya erkeklerin hepsi aynı der işin sonunda. Açıkçası ben senin yerinde olsam baya soğurdum. Böyle tiple takılanla benim ne işim olur diye. Ama çok aşıksan ne kadar sevmesende unutamayacağını biliyorum. Zamana bırak o çözer.
Sadece ufak bir hoşlantı vardı hocam dünkü olanlardan sonra artık yok