EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun planını çok iyi biliyorum hocam. Emre yedek konumunda dursun her ihtiyacımda onu arar, gerekirse onunla sevgili olurum pozisyonunda duruyor ve bunu nereden biliyorsunuz demeyin arkadaşlarınla da konuştum
Hak ettiğini zaten yaşayacak hocam, normal de ufak bir bağır hemen çemkirir niye bağırıyon rezil ediyon beni diye ama dün erkek arkadaşı herkesin içinde kıza demediğini bırakmadı, sesini çıkartmadı kız; canım benim yaa sinirlendin mi sen özür dilerim dedi sadece
Dostum uzun zamandır maalesef öyle ben anlam veremiyorum bu psikopatlara aşık olup tutulup evleniyorlar sonra gerisini tvlerde görüyoruz