Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak ve abilerimden kardeşlerimden fikirlerini almak istiyorum.
Sürekli konuştuğumuz bir kız var. Her akşam arar; n'apıyorsun, günün geçti gibi sorular sorarak konuşuruz ama kız çok fazla egoist. Neyse, bende 1 aydır bir akşam çıkalım konuşalım dedim sürekli bakarız diyen kız dün olur dedi. Balıkesir'de yeni açılan bir pastane var oraya gidelim mi dedi tamam dedim akşam kızı aldım oraya gittik. Otururken bu sürekli telefondaydı ve bir arkadaşım daha gelse sana ayıp olur mu dedi bende; sorun olmaz gelebilir dedim ki keşke gelmesin deseydim. Gelen kişi; erkek arkadaşı/sevgilisiymiş meğer. Arkadaş geldi, bir görseniz dilenci olsa para vermezsiniz, yağmurlu hava da su verilmeyecek bir tip; dövmeli (göğsünde canım anam yazıyor (gösterdi manyak) ), nike sponsoru, elinde tesbih ve sürekli "nabbuuunnn leeen" diyen veya 50 kuruş ver len tırrek tipinde biri. Gittiğimiz mekanda elit bir mekan. Bu arkadaş geldi oturdu ve kıza herkesin içinde çemkirmeye başladı; sürekli kıza bağırıyor ve sesini yükseltiyor; yapamazsın, edemezsin, bize öyle şeyler ters deyip duruyor. Zaten bu gelince masaya oturunca yaptığı ve yapacağı (inş canım yaparsın) muhabbeti konuştu. Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, bu yeni nesili ben anlamıyorum vs...

Dün akşam buluşmadan ayrıldıktan sonra beni aradı; işte sence erkek arkadaşım nasıl? Çevresi çok geniş biri, beni seviyor gibi söylemlerde bulundu. Bende hayırlısı olsun diyerek konuyu kapattım ve kıza bir daha yazmadım, mesaj dahi atmadım.

Arkadaşlar buraya da yazmak istedim lütfen yanlış anlamayın, biraz morellerim bozuk yani...