Şahsi fikrim aracın şasede, airbagler de bir işlem yoksa ve gerçekten sorunsuz toplandıysa alınır.
3 ay önce kaza yaptım, aracım çok 10km hızla duramayıp yüksek bir kaldırıma çıktı altını vurdu, fotoğrafları görseniz gülersiniz duruma.
Servis direk 40 bin liralık malzemeyle + işçilik olarak masraf çıkardı. Ben o şekilde istesem minimum o şekilde ve değişmemesi gereken parçalarda değişecek şekilde çıkacaktı.

8500 TL tramer le (parça + işçilikle) çıktı servisten.

Yani bu tamirciler çok çakallar, bulduklarını öpüyorlar..