Cebime biraz para girse harcamaya razıyım. Şimdi diyeceksiniz ki git bir işe gir çalış e biraz fiziksel engelim olduğundan dolayı ayak işi yapamıyorum çabuk yoruluyorum. Sınavlara gidiyorum ki memur olayım. Mesela e kpssye girdim. Bekleyelim mi atanalım. O bile belli değil. Diyeceksiniz oturup adam akıllı ders çalış meslek sahibi ol. Oda olmadı Benim için yıllarca hastane de uğraş dur. Okul hayatı pek görmedik. Hayatımda ders hep 2. Plan oldu diye hep başarısız oldum açıkçası. Aldık elimize bi internet kendimizce bi şey yapma peşindeydiz. Bakalım hala bi yere kapak atamadık. Hayırlısı.
Hocam ben hiç öyle bir şey diyemem çünkü ben de bu yollardan geldim ben de mesela hiç dışarıda çalışamam zorunlu olmadıkça ama ben smm panel ile geldim sonra smm bıraktım bu işi yapıyorum ve ben de öğrenciyim hemde 11. Sınıf sayısal bölünümde okuyorum hocam ondan hiç bir zaman kimseyi küçümsemem.