Öğrenciyken bende bi ara film sektörüne girmiştim 1-2 telif attılar paçayı zor kurtardım 3-5 kuruş reklam alacağız diye binlerce lira telif parası ödeyecektim karşı taraf anlayış gösterdi daha sonra smm panel ve görev sitesi işi yaptım bende harçlığımı öyle çıkarıyordum öğrencilik zor zanaat artık

fakat o tecrübeler bana ilan sitesi açtırdı ve suan 7 kişilik bir ekibi yönetiyorum öyle yolumuza devam ediyoruz. Umarım sende kafana yatan bir sektörde kendini geliştirirsin