Hocam benim ilk zamanlarım gibi smm panel ile işe başladım sonra ben kemdi şirketimi kurdum Arkadashost ilk 2 ay da full ddos vs denilen şuydu bana sen yapamazsın sen böyle bir yeri ayakta tutamazsın ama ben her şeye rağmen işlerimi büyüttüm 2. Sunucu aldım Şu anda allaha şükür işlerim yolunda ve ben ve ekibim olarak Smm panel yapıyorum piyasayada hızla büyüyeceğiz hocam çünkü tr de bir iş yapıyor isen önce biraz harcama yaparsın sonra da kazanmaya başlarsın.
Cebime biraz para girse harcamaya razıyım. Şimdi diyeceksiniz ki git bir işe gir çalış e biraz fiziksel engelim olduğundan dolayı ayak işi yapamıyorum çabuk yoruluyorum. Sınavlara gidiyorum ki memur olayım. Mesela e kpssye girdim. Bekleyelim mi atanalım. O bile belli değil. Diyeceksiniz oturup adam akıllı ders çalış meslek sahibi ol. Oda olmadı Benim için yıllarca hastane de uğraş dur. Okul hayatı pek görmedik. Hayatımda ders hep 2. Plan oldu diye hep başarısız oldum açıkçası. Aldık elimize bi internet kendimizce bi şey yapma peşindeydiz. Bakalım hala bi yere kapak atamadık. Hayırlısı.