Şimdi hocalarım ben kendi çabalarımla maddi imkanımın olmadığından dolayı her şeyi ücretsiz olmasına rağmen film sitesi kurdum ve gayette kendi emeklerimde iyi kurdum. Sonra kendimce diğer sitelerden iframe kodları çekip siteye gömüyordum. İndirip yüklemek sunucuyu yorar diye. Reklamımı yaptım. Reklamımı yapar yapmaz bir grup çıkıp domainim .cf diye alay edip siteye ddos atmaya başladılar. Bende dosyaları hemen şifreledim. Siteyi hosta gömdüm. En sonda cloudflare çekip siteyi kapadım. Yani benim analamadığım hiç mi utanmıyorlar başkalarının hayallerini küçümsemeye. Yazık gerçekten çok yazık.