HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık almakta fayda varda hiç iyisine denk gelemiyorum bulunduğum bölgede sürek li kötüleri var üstelik 75-80 tl kilosu, hadi parasında değilim ancak iyisi varsa iyisine de veririz.
artık 4. 5.sınıf ülke olduğumuz içi iyileri yurtdışına gönderiliyor arda kalanları biz yiyoruz bu çay içinde şeker içinde geçerli malesef