Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok faktör var.
  • Üyelik Yaşı
  • Konu Sayısı
  • Mesaj Sayısı
  • Ticaret Puanı vb.
R10 davetiyesi almak isteyen tanıdık ya da arkadaşlarınızı eğer davetiye hakkınız yoksa buraya yönlendirebilirsiniz.

https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
Böyle açılan konularda insanlar tanımadığı kişilere davetiye verince davetiye sisteminin bir anlamı kalıyor mu?