Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam konuya mesaj atmamdan dakikalar sonra birisi whatsappdan mesaj attı şüphelenip konu sahibine mesaj attım ben değilim dedi kendisinin numarası bir şikayet konusunda var. Bilgileri gizledim isterseniz özelden atarım. Birisi daha mesaj attı güzelce üye olmak istediğini söyledi daha önce hesabı varmış kapattırmış uygun görürseniz onun mail adresini de veririm. İyi forumlar dilerim herkese
Bize iletmeniz gerekmiyor nasıl davetiye alabileceklerini yazdım. Form doldurmaları gerekiyor daha sonra moderasyon ekibi bunları onaylıyor ya da reddediyor.

Eğer daha önce banlandılarsa ve mağduriyet yoksa ortada ban@r10.net adresine mail atmalılar.