Uzun yolda hararet düşüyor trafikte çıkıyorsa termostat açık kalmıştır. Değiştirmen gerekir ama hep 90 da sabitse havalar soğuk fan açmaması normal
O kadar suyun boşalması ise iyi bir şey değil umarım antifrizli şu koyuyorsundur sadece çeşme suyu koyarsan blokta sorun yaşarsın.

Boşalan suyun nereden kaçtığını bul muhakkak antifrizli su koyuyorsan kaçağı da rahat bulursun.