elimizde reklam otomasyonu da var o yüzden, mail ile hesap açmamız gerekiyor şuan hali hazirda bot ile üretim yapan kişilerden çözüm, öneri vs ne gerekiyorsa onu bekliyorum. işin aslı ferrarimiz var ama binemiyoruz