Eski konuda söylemiştim size "benim de ilk belirtim sinüs ağrısıydı" diye. 16. gündeyim hala pozitif çıkıyorum bu arada.
İlk 4-5 gün ağır atlattık biz maalesef, umarım rahat atlatırsınız. Çok geçmiş olsun.