normalmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam abonelik geçmişinden kontrol edin manuel olarak belki alınmıştır ya da gönderene tıklayın belki 2 mail girmişlerdir önce appleid sonra sizin mailiniz olarak
Yok hocam app storeda sadece Apple müzik kullanıyorum onun faturası zaten Türkçe geliyor mail olarak böyle abuk subuk ingilizce değil yine de kontrol ettim bir sorun yok yani ☺