hocam emülatör botlarından hayır gelmez maalesef ne kadar verileri silsenizde arka planda loglar temizlenmiyor 10 hesapta bir falan yeni emülatör kurmanız gerekiyor, bildiğim kadarıyla bot yazılımlarında emülatör yenileme olayı bulunmuyor