asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun hocam .Ben de pozitif çıktım.Şu an covidim.Keşke aşı olsaydım diyorum şimdi.Aşı karşıtı asla değilim ama aşı olmaya üşendim.Şimdi keşke olsaydım diyorum.Belki daha hafif geçecekti.Şuan sorun yaşıyorum her yerim ağrıyor.Atlatabilirsem direkt aşı olmaya gidicem.Size de öneriririm.
Hocam öncelikle size de geçmiş olsun. Ben zaten iki doz BioNTech oldum, konuda belirtmiştim ancak o kısmı sanırım kaçırdınız. COVID-19 atlattıktan sonra hemen aşı olmanızı tavsiye etmem, sonuçta virüs aracılığıyla da vücutta antikor gelişiyor. Tabii ki bunu COVID-19 danışma hattına ya da bir hekime danışmanız daha doğru olur ancak örneğin farkında olmadan virüse yakalanıp, bir de üstüne aşı olanlar çok sıkıntı çekiyor diye duymuştum. Atlatmanızın 1-1.5 ay sonrasında aşılarınıza başlayabilirsiniz sanıyorum.

Geçmiş olsun temennilerinde bulunan herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sağ olun, var olun.